monkri mamma til 4 Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 sikkert bare j som er overnervøs etter at j hadde MA i februar. har den murringa neders i magen hele tia, men kvalmen kommer å går.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Hei, har det helt likt som deg. Kvalme som kommer og går, ømme pupper,brystvorter av og på. Mye murring. Treg mage har jeg hele tiden. halsbrann-av og på... og hodepine av og til. Men er fryktelig ustabil i humøret hehe. Er forresten 8+5 idag.
Chickenmum Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Det håper iallefall jeg er tilfelle. Helt rart, når man har vært gravid før - så skulle en jo tro at en husket tilbake hvordan det var, men det er ikke tilfelle med meg iallefall. ;-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Ja ikke sant,hehe, har vært gravid 2 gng før, men siste gang var jo for 12,5 år siden,men burde jo huske noe. men eneste jeg husker er den forferdelige morgen kvalmen og bekkenløsning med begge sv.skapa. Men dette er jo med ny mann da.
monkri mamma til 4 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2009 uff, ja den kvalmen j hadde sist. da var j på sånn akkupunktur og d hjalp ikke. måtte få noen tabletter til slutt. hu første var j ikke kvalm med i hele tatt. de to gutta kaste j opp som bare d.. håper j slipper d nå. ogaå var d den bekkenløsninga da.. blitt værre å værre for hver unge.. værst under fødselen. klarte ikke å ligge,el sitte el stå. d var d ikke så lett.. håper d går bedre denne gang.. :-)
Karma! Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 jepp det er det =) skikkelig uggen og ømme pupper uke 4, ikke noe som helst uke 5, bare litt murringer- nå i slutten av uke 6 er kvalmen i gang :-o ble kvalm i slutten av uke 6 sist gang oxo og det varte frem til uke 35 :-o da kjente jeg absolutt ikke noe som helst før kvalmen plutselig kom..
Nr to i februar :-) Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Sist svangerskap kastet jeg opp hver dag i fire mnd. Er 7+6 i dag og kvalmen kommer og går fra dag til dag. Noen dager må jeg holde senga, andre dager kan jeg gjøre nesten hva som helst. Har ikke begynt å kaste opp så håper jeg bare slipper det.
Nr to i februar :-) Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 I går og i forgårs hadde jeg også en del murringer og vondt i lysken, da var kvalmen også ekstrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå