Gå til innhold

Finnes det egne kattenett til å ha på vogna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes, jeg har sett de på babyshop eller barnas hus.

Skrevet

ok, takk.

Hva er forskjellen på dette og myggnettingen?

Skrevet

Kattenettet er mye kraftigere. Teorien er vel at hvis en katt hopper opp i vogna og du bare har myggnetting, så kan den klare å legge seg ned likevel. Med kattenett skal den ikke klare det. Vi har katt selv, men klarte oss med myggnetting, i begynnelsen prøvde katten et par ganger å hoppe opp i vogna, men ble føyset unna temmelig hardt, og siden prøvde den ikke. Skjønte at her var det ikke lov å være. Hvis det er mange katter i nabolaget og du tenkte at babyen kan sove ute, uten at du nødvendigvis skal sitte og se på vognen hele tiden, så kan det jo være en ekstra sikkerhet med kattenett. Tror de koster en 300-400 kroner uten at jeg skal si det helt sikkert altså.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg hadde tre katter.. Syns kattenett var noe tull...

Skrevet

Jeg er redd dette er en "måha" ting som handelsstanden vil ha oss til å kjøpe... Jeg har jo en strammyggnetting, men det er mye katter her og jeg ser ikke på vogna ute heletiden.......er likevel litt i mot å kjøpe dette.....men jeg beurde kanskje?

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg syns også det er en sånn "måha" ting. For vår del fungerte det kjempedårlig. Selv når ungen ikke lå i vogna (var stort sett bare da de ville oppi) kom de seg oppi.

Skrevet

Vi har katt og har brukt myggnett.

Det har hendt at katten har lagt seg oppå vindtrekket, men den har aldri gått inn i vogna, mens nettet har vært på.

Har egentlig aldri hatt noe problemer med dette i det hele tatt. Vil tro at myggnett holder lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...