Gå til innhold

Uff:o( Da har Milla fått omgangssyken:o(((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri et passende tidspunkt for det...men særlig ikke nå når været endelig er blitt bra og jeg skulle få besøk av min kusine i morgen, som jeg ikke har sett på nesten et halvt år...:o( I tillegg er hun jo ikke akkurat godt i stand, så det kommer kommer nok til å merkes fort at hun kaster opp og ikke får i seg noe:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, så kjipt! Det er det verste altså :-/

Men det er jo ofte over på 24 timer (selv om de er slappe en stund etter det)

God bedring!

Skrevet

Takk:o) Sist hun hadde det, varte det i 9 dager før vi måtte til legen å få kvalmestillende...får håpe vi er heldigere denne gangen...håper bare inegn blir smittet...;o/

Skrevet

Å hjelp.. :-O

Jeg blir helt nervøs bare ved tanken på at det går i Bergensområdet - he he. Ikke det man vil ha når det er veldig varmt og man snart skal dra på ferie...

Skrevet

Har ikke hørt noe om at det går noe nå, men det gjør det kanskje...? Nei, ikke gøy når man skal på ferie:o( Vi skal (heldigvis) ikke på ferie enda...så det er jo noe;o/ Håper bare Tobias slipper unna...

Får helt vondt av henne her, hun ligger på et teppe på stuegulvet og sover, begynner å brekke seg, jeg hiver henne over bøtten og hun kaster opp og brekker seg som bare det - hele den lille kroppen bare skjelver. Så orker hun ikke drikke noe når hun er ferdig - hun vare sier "sove mer" før hun faller ned på teppet igjen - stakkars jenten min:o(

Skrevet

Det er jo typisk det når sommeren endelig har kommet til Bergen.

Håper det går fort over og at finværet varer leeeeenge da :o)

Skrevet

Ja, får krysse fingrene for det;o/

Skrevet

Her har vi også fått omgangssyken i hus:(

God bedring til jenta di:)

Skrevet

Uff:o( God bedring til dere også. Hvor bor dere da? Noe som går i Bergens-området?

Skrevet

Her har vi også fått shiten..

Minstemann begynte å kaste opp mandagsmorra og jeg begynte i går. i dag kom gubben hjem fra jobb kl 08....

Så nå avventer vi bare eldstemann

Sender herved en takk til min mor som inviterte 20 gjester om lørdag i selskap, selv om hun visste de hadde omgangssyken. Hos søstera mi er de like dårlige

Skrevet

Begge mine har fått omgangssyke óg.

Feber, oppkast og vondt i magen :(

Vet om flere som bor rundt her som har fått det. (Åsane nord for Bergen)

Håper det snart går over. Har holdt på i tre/fire dager nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...