*Rutletutt* Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Aldri et passende tidspunkt for det...men særlig ikke nå når været endelig er blitt bra og jeg skulle få besøk av min kusine i morgen, som jeg ikke har sett på nesten et halvt år...( I tillegg er hun jo ikke akkurat godt i stand, så det kommer kommer nok til å merkes fort at hun kaster opp og ikke får i seg noe:o(
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Off, så kjipt! Det er det verste altså :-/ Men det er jo ofte over på 24 timer (selv om de er slappe en stund etter det) God bedring!
*Rutletutt* Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2009 Takk:o) Sist hun hadde det, varte det i 9 dager før vi måtte til legen å få kvalmestillende...får håpe vi er heldigere denne gangen...håper bare inegn blir smittet...;o/
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Å hjelp.. :-O Jeg blir helt nervøs bare ved tanken på at det går i Bergensområdet - he he. Ikke det man vil ha når det er veldig varmt og man snart skal dra på ferie...
*Rutletutt* Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2009 Har ikke hørt noe om at det går noe nå, men det gjør det kanskje...? Nei, ikke gøy når man skal på ferie:o( Vi skal (heldigvis) ikke på ferie enda...så det er jo noe;o/ Håper bare Tobias slipper unna... Får helt vondt av henne her, hun ligger på et teppe på stuegulvet og sover, begynner å brekke seg, jeg hiver henne over bøtten og hun kaster opp og brekker seg som bare det - hele den lille kroppen bare skjelver. Så orker hun ikke drikke noe når hun er ferdig - hun vare sier "sove mer" før hun faller ned på teppet igjen - stakkars jenten min:o(
It's all about me Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Det er jo typisk det når sommeren endelig har kommet til Bergen. Håper det går fort over og at finværet varer leeeeenge da )
*Rutletutt* Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2009 Ja, får krysse fingrene for det;o/
Nr 3 er på vei ;) Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 Her har vi også fått omgangssyken i hus:( God bedring til jenta di:)
*Rutletutt* Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2009 Uff:o( God bedring til dere også. Hvor bor dere da? Noe som går i Bergens-området?
Toyah Skrevet 25. juni 2009 #10 Skrevet 25. juni 2009 Her har vi også fått shiten.. Minstemann begynte å kaste opp mandagsmorra og jeg begynte i går. i dag kom gubben hjem fra jobb kl 08.... Så nå avventer vi bare eldstemann Sender herved en takk til min mor som inviterte 20 gjester om lørdag i selskap, selv om hun visste de hadde omgangssyken. Hos søstera mi er de like dårlige
brumma97 Skrevet 25. juni 2009 #11 Skrevet 25. juni 2009 Begge mine har fått omgangssyke óg. Feber, oppkast og vondt i magen Vet om flere som bor rundt her som har fått det. (Åsane nord for Bergen) Håper det snart går over. Har holdt på i tre/fire dager nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå