♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Er det internett tilgang der?? og tar dere med PC? Hvor lenge får flergangsfødende lov å ligge på barselhotellet??? Har hørt rykter om at man må hjem på dag 2, men jeg vil gjerne være der til føllingsprøven er tatt, så jeg slipper å reise i retur neste dag.
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Vennina mi fødte i desember og hun hadde med pcen. Skal være internett tilgang ja. Jeg fødte søndags morgen og reiste hjem tirsdags morgen. Du må vel være ute inne 12 tror jeg. Regner med at du må tilbake for prøven, så sant du ikke har grunn til å bli lenger
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Jeg lå på SUS i 2netter. Dro hjem og opp neste dag for å ta følingsprøven. Jeg fikk vite av jordmor at visst jeg absolutt ønsket en ekstra natt så var det mulig, men jeg ville helst hjem:) Du kan jo spør..så lenge det er plass for du bli trodde jeg... Tilgang til internett skal det være tror jeg, hadde ikke med meg pc jeg da..men lånte en på fødestuen faktisk haha..
Minesmå:)+en til! Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Hvis du føder etter kl. 18 får du ligge 3 netter på barselhotellet (så her må du planlegge...hahahaha)... jeg føda 18.20 og lå over i 3 netter pga føllingstesten blir da tatt kl. 8 om morgenen 3.dag, og da var det ikke vits i å dra hjem 2.dag for så å stå opp tidlig morgenen etter og kjøre til sykehuset... Selv syntes jeg det var deilig å få 3 dager med lillebror, bli kjent og slappet av:) Hotellet er jo kjempeflott! Mener på at det var internetttilgang ja. Lykke til:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Ja, det er tilgang til internett på barselhotellet. Om du er så heldig å komme der, stor pågang i disse dager hører jeg. Er vel 2 netter en får der, hvis en ikke har lang reisevei eller føder etter seks om kvelden. Da får du en ekstra natt. I utgangspunktet må du tilbake for å ta føllingstesten, men det kan jo være du kan være over en natt til om det er kapasitet. De prioriterer førstegangsfødende på hotellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå