Chickenmum Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Flere som er symptomløse? Det føles som om jeg har mistet alle symptomer, og er av den grunn noe bekymret foran ultralyd i morgen... Er det flere som ikke har symptomer? Og som har vært på ultralyd og likevel sett at alt er i skjønneste orden? Hvor langt er dere på vei i tilfelle? Selv er jeg 7+0 idag. :-)
mamma til to=) Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Jeg har ikke vært på ultralyd, men burde kanskje vært det. Jeg har ingen andre symptomer enn veldig veldig trøtt, sånn har det vært fra dag 1 egentlig. Er 10 uker i morgen. Akk nå har jeg begynt å bekymre meg for MA, men var jo til kontroll for ei uke siden og legen sa at alt var bra. Men får se om jeg bestiller en ul snart likevel. Hadde vært så godt å se at alt er bra =)
bianchi Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Ja jeg har også mistet symptomer..var kvalm helt i begynnelsen og veldig trøtt. Det eneste som er igjen av symptomer er murringer i magen som går mot ryggen...håper ikke det er et negativt tegn... jeg er 5+1 i dag. Skal på ul om ca 3 uker....
Karma! Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 symptomene kommer å går det er helt vanlig =) var skikkelig uggen og ømme pupper uke 4 så sluttet det helt opp alt, men nå i slutten av uke 6 er kvalmen kommen :-o bare nyt at dere eer så gode mens dere kan- det blir kanskje værre ut i gjennom. :-p snakker av erfaring =)
februar baby! Skrevet 27. juni 2009 #5 Skrevet 27. juni 2009 Hei!Må kaste meg på denne tråden. Jeg har også lite symptomer og bekymrer meg veldig for en SA. Er gravid for første gang, men man leser og hører om så mange som har hatt det. Puppene er ikke så ømme lenger og magen er ganske flat. Føler meg mer oppblåst på kvelden og blir trøtt på jobb. Kan også kjenne litt stikkinger, nederst i magen når jeg er sliten. Men, ellers, ingen ting! Uff..håper det ikke er et dårlig tegn. er kjempeglad for å ikke være kvalm, men uroer meg for at det ikke er noen hjertelyd. Er jeg normal? Skal til UL, mandag...vente, vente..
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 27. juni 2009 #6 Skrevet 27. juni 2009 Skynder meg å kaste meg på denne tråden, for iløpet av en uke er jeg ikke her!! ) Kvalmen har alltid slått inn i uke 6-7. Grøss og gru.
Lakenskrekk Skrevet 27. juni 2009 #7 Skrevet 27. juni 2009 Jeg har heller ingen symtomer, har heller ikke hatt det tidligere (Kun uteblitt mens). Jeg er 7 uker på vei i morgen. Synes bare det er deilig å være i fin form jeg, så slipper de rundt meg å få mistanke om graviditeten før jeg vil si det selv :-) Hvorfor er dere bekymret pga. lite / ingen symptomer ?? Det er jo like vanlig å ha symtomer, som å ikke ha det - eller?? I hvertfall i følge min lege og svangerskapsboken jeg fikk av h*n.
3smånå Skrevet 28. juni 2009 #8 Skrevet 28. juni 2009 Jeg er 7+3 i dag, og eneste symptomet jeg har er at jeg er forferdelig trøtt. Er ganske bekymret jeg og for i forrige svangerskap var jeg veldig kvalm om morgenene, men det har jeg ikke vært en eneste dag til nå.....Synes at det er merkelig at svangerskap kan være så forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå