StorkeMammaen Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Har kjøpt 2 solkremer til Herman, men er absolutt ikke fornøyd og nå har jeg rett og slett ikke råd til å kjøpe flere bomkjøp.. Koster nesten 200 for en jo!!! Ikke er han så mye i sola heller, er 5 mnd, men greit å smøre litt på armer og ben og ansikt alikevel syns jeg, for litt sol blir det uansett. Cosmica - ble veldig tørr i aniktet og den er vanskelig å smøre ut, ikke godt å gni huden på dissa små heller. Hun på apoteket sa at den er blitt forbedret siden sist jeg kjøpte, 2 uker siden, men det valgte jeg å ikke ta sjansen på. Vichy spray - den var så klissete og la seg som en klissen barriere utenpå huden så jeg fikk ikke smurt det jevnt utover. Ei venninne hadde kjøpt en på helsekosten som var deilig å smøre ut og luktet godt, men litt skeptisk, noen med erfaring? Ja altså, kom med tips... Hadde vært litt enklere om det hadde vært tester av solkremer av ulike blader i tillegg til hvor man får kjøpt de ulike i tillegg til tester på apoteket så en fikk kjent konsistensen..
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Apoteket har jo absolutt ikke peil på hva de selger..... dessverre. Hvis du vil lese litt om solkremer så sjekk grønn hverdag sine tester. Så kan du legge merke til de "farligste" stoffene som du skal holde deg unna. Jeg har kjøpt en krem på helsekosten som minner om den du beskriver. Her har alle 3 jentene mine en skikkelig allergisk reaksjon pga kremen. De pleier faktisk vanligvis ikke å reagere på hudpleieprodukter. Så jeg er rimelig skeptisk..... Problemet med konsistensen på kremer er som regel at de man liker å smøre ut ofte inneholder kjemisk filter og ikke fysisk. Små barn skal ikke ha kremer med kjemisk filter. Min favoritt solkrem får du kjøpt på www.naturlighudpleie.no og anbefales av grønn hverdag:)
Vinden blåser Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/article2775298.ece
StorkeMammaen Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2009 Tusen hjertelig.. Da skal jeg kjøpe den, den hørtes veldig deilig ut.. Og hvis den ikke er god heller så holder jeg meg inne i sommer..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Her er også en ny test. http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.6630713 Vi bruker fra Babyline og Soltan, og er fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå