Heaven har født::) Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 De tre siste åra, har jeg sagt fra til alle at det ikke blir noe feiring av min bursdag. Jeg gidder rett og slett ikke feire min egen dag, og mener at de bør respektere dette. På mannen og alle ungene sine fødselsdager ordner jeg istand og ber inn alle de nærmeste og da blir det feiring hele helga pga at vi ikke har plass til alle samtidig. Nå er det slik at jeg fyller om 4 dager, og har igjen gitt beskjed klart og tydelig at det ikke blir feiring i år heller.... Men blir det som de foregående år, så toger de inn alikevel. Kan de ikke bare forstå at jeg ikke vil feire og respektere det?????? I tilegg til at jeg rett og slett ikke vil feire, så har jeg ikke tid heller. For jeg og mannen jobber mot hverandre i ukene og jeg jobber litt i helgene. På fredag jobber jeg til 23.30 og lørdag til 18.00. Og nå har vi ikke hatt tid sammen omtrent på flere uker og har lyst til å bruke denne tiden alene. Og dessuten driver vi å skal pusse opp igjen soverommene til de to største ungene mine, til de kommer hjem fra faren sin. På toppen skal jeg jobbe hele ferien... Blir så fortvila og forbanna. Hvorfor kan de bare ikke respektere det jeg sier???? Måtte bare få det ut!!!!!!!!!!!!!!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Kan du ikke bare gjenta det OM de kommer og ringer på også da? Om du ikke slipper folk inn og henviser til det du har sagt, så skjønner de jo at det ikke blir noe feiring!
Hikken Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Dra ut og spis den dagen,så er dere ikke hjemme når de kommer! Svigermoren min blir 60 i år og HATER tanken på å bli feiret, så hun og svigerfar drar til korsika en uke de ;-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Signerer den over meg her, dra ut... Så kan de bare komme til tomt hus! Evt åpne døra, si "Nei takk, vil ikke ha besøk", og så lukker du igjen.. Joda, litt kjipt gjort, men det er det når folk ikke greier å høre på hva du sier oxo...
mamman til to gutter Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Dere får ståmidt i oppussingen når de kommer og si: "oi, så fint! Er bursdagsgaven i år at dere hjelper til med oppussignen!!" Da ser de hvertfall at du mener at du ikke vil ha besøk, så kan det hende de respekterer det neste år:-)
FrøkenSprøken Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Bare lat som ingen ting, vel. Gjør det du skal gjøre, og hvis de kommer ,så får du bare fortsette med oppussingen. Lat som du ikke forstår hvorfor de kommer, og bare snakk til dem fra soverommet, gå rundt i huset, hent noe på kjøkkenet, ta deg en tur i kjelleren. Vis tydelig at du er stressa, så skal du se at de går fort. Det pleier jeg å gjøre hvis jeg ikke ønsker besøk. Men vær høffelig allikevel. Det er ingen grunn til å slenge døra i trynet på noen. Det er nok godt ment;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå