dorris1 Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 uff i dag var jeg i hyggen utenfor drammen .å da kom det en stakkars katt som så helt forferdelig ut.hjertet mitt blør..han var så tynn å så skikkelig syk ut.tydelig at den nesten ikke fikk mat.jeg ga den en fiskekake..det var en spraglete grå katt..å nå sitter jeg bare å tenker på det.hvordan kan folk som bor i område der klare å se på noe sånt uten å gi den mat.forferdelig......trist å se .når vi bor i et så rikt land som norge..hjertet mitt blør for den lille stakarn som alltid går sulten å kjemper for å holde seg i livet..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 sjekk om det finnes dyrevernsorg. i ditt nærområde og ta kontakt med dem. Katten trenger et fast hjem og ikke bare en fiskebolle i ny og ne. Jeg tok selv til meg en katt på denne måten, etter at dyrevernsorg. ikke kunne ta imot den. Men de gjør så godt de kan, så om du tar kontakt og forteller om situasjonen så kanskje de kommer og henter den og "fikser den opp" slik at den evt. kan bli adoptert. Dessverre er det mange som ikke vet at katter ikke har så god stedsans de første 6 mnd av livet. Og at dersom en flytter så tar det tid før katten omstiller seg til å bo et nytt sted. Dersom en slipper katten ut for tidlig er det dessverre mange som lider nettopp av denne grunnen. De fleste villkatter har tidligere hatt et hjem....
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Det er jo ikke sikkert katten oppholder seg permanent der da, men det er jo alltids verdt å høre om noen som driver med dyrevern har lyst til å prøve å finne pusen slik at den enten får et nytt hjem eller blir avlivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå