Gå til innhold

Hva sitter du å spiser/drikker akkurat nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg å gaffler i meg potetgull med ost og løk. Å drikker iskald cola zero.. Åsså har jeg gomla litt moreller som var bare såååååååå gode ( rema 1000) :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nonstop.

Minste har fått Nonstop som lokkemiddel i 1.5 uke for dotrening. I dag sa vi stopp til Nonstop for do besøk, siden alt ordnet seg....og ho mor sitter å gafler i seg restene av Nonstop...

Dårlig mor, jepp ;-)

Skrevet

Siste rest av en Pepsi Max og Freia Premium 70% cocoa sjokolade (litt sunnere...)

Skrevet

Siste rest av en Pepsi Max og Freia Premium 70% cocoa sjokolade (litt sunnere...)

Skrevet

Føler meg litt sunnere jeg nå. Side jeg har spist frukt å hehehe

Skrevet

Tråd fra igår, men svarer idag likevel.

Akkurat drukket et stort glass med Gøy Fruktfest saft og tatt dagens jerntablett. Håper det holder med denne pakken frem til 6 ukers kontrollen, måtte ta det etter å ha mistet mye blod under fødsel. Men er så dårlig på å huske å ta sant....

Skrevet

3. koppen med grønn te;o)

Skrevet

Lagde meg akkurat varm kakao og spiste to runde knekkebrød med ost. Nå skal jeg hive over en fersken ;-)

Skrevet

herbalife milkshake og en bøtte med kaffe. (har ikke sovet noe i natt....:( )

Skrevet

Jeg fikk lyst på moreller!!! Har putta all frukt i kjøleskapet og gler meg til å spise kald frukt. Varm er ikke godt i heten. Drikker farris blandet med eplejuice, isbiter og lime - og har knabba ostepop med eldstemann som til min irritasjon aldri spiser opp lørdagsgodtet sitt. Ikke enkelt når en må holde seg i kjelleren hele dagen og godtet står på hylla:) Vil ha melom også.

Skrevet

Har akkurat fått i meg en SUN LOLLY is , med bringebær smak :-)

Skrevet

Firkløver 100gr og pepsi max

Skrevet

salat med 150g karbonadekjøttdeig og 200g vannmelon :) og grønn-te =)

Skrevet

Tyggis......

Skrevet

Ingenting....

;)

Har ikke spist eller drukket noe på 4-5t faktisk.

Og med det skal jeg gå til kj.skapet og hente et iskald glass med pepsi max og onion potetgull - bare fordi du gjorde meg godtesyk, hehehe ;)

Skrevet

Fikk lyst på brus ja ;)

Spiser ikke nå, men det som sist ble inntatt var wok med kylling og nudler :)

Skrevet

Ingenting, har kjøpt bikini i dag og liker ikke den bilringen siste svangerskapet har lagt igjen rundt magen....

Meeeeen, tenkte jeg skulle spise litt sørlandsis med sjokoladebiter toppet med moste jordbær etterpå ;)

Skrevet

Åh, takk for tipset Kristin1974! *lol*

Jeg blir så fristet av å se hva andre spiser (når det gjelder snop) - så skal jammen meg ha is til kvelds ;)

Hatt is i frysern noen uker, som er uåpnet - men idag skal den åpnes :P

hehe

Skrevet

ingenting nå, men skal lage rabarbrapai snart, så blir nok en smakebit av den etterpå :)

Skrevet

kjeks me vanilje fyll.. å ska ut på kjøkken å lage emg ett galdd fun ligth iste me fersken smak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...