mispire Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 har sett så mange forskjellige utgaver av den kinesiske fødselskalenderen at jeg helt hadde mistet litt troen på den... (overtroisk??) men iallefall.. testen ut denne her på mine venninner som har fått.. stemmer på samtlige... de andre har vist både og... aldri helt forstått om det er mors alder ved fødsel eller unnfangelse man skal gå ut etter... så prøv denne.. http://chinagold.com/babychart.asp
Vær72 Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Denne var skremmende nøyaktig, fikk 9 av 10 riktig....
<3 Maren <3 Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Har sett mange utgaver av den, skal få jente i følge i kalenderen :-) Litt skeptisk, men morsomt tidsfordriv :-D
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 hmmm... da skulle min lille datter på snart 6 år vært en gutt!! :-) Har en sterk følelse på at det blir en gutt denne gangen! Men kartet sa jente!! Holder på magefølelsen min jeg!! :-) Siden den tok feil sist! :-)
godteprinsessa Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Alle disse kartene sier jente på meg, men tror det blir gutt:) Blir utrolig spennende å se:)
Foxxy C *fødeklar* Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Artig tidsfordriv....testet på venninner som har fått barn, 5 av 6 var feil. Står at jeg får gutt, blir kanskje en jente da hi hi! Blir spennende å se!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 Skulle ha jente første gang og fikk ei jente...skal ha jente nå også, så vi får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå