Tøysetipp Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Er det normalt å ha menstruasjon i over fjorten dager? Vurderer å kontakte legen min i morgen. De verste hormonene har gitt seg, men ikke blødningen:-l
Vinden blåser Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Vi har nydelig Pergo-gulv hjemme..telles det??? har lurt og lurt og lurt på hva dette pergo var helt til du skrev nå om vi har gått på pergo...går på pergo dagen lang ;-)
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Jeg fikk kraftigere mens, men ikke stort lenger enn ellers. Kanskje et par dager. Det fikk jeg også når vi etterhvert måtte gå opp til enda mer hormonstimulering. Prøverør og fryseforsøk.
h2lita Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Ha-ha!! Det samme tenkte jeg! Går rundt på pergo titt&ofte jeg;)
Tøysetipp Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2009 Skjønte vel at det ikke var snakk om pergogulv, eller? Hm, ja, nyttnick - takk for svar. Jeg tror jeg skal kontakte legen min i morgen jeg. Hormoner på ville veier, eller noe sånt. Humrer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå