lillegutt&snuppegull+knøttet Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jeg lurer på følgende: Vil en el-test som er positiv kunne bli negativ etter at det er gått en halv time? (tenker poå sånne strimler som teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) På bruksanvisningen står det jo at man ikke skal lese av resultatet etter en halv time... Grunnen til at jeg lurer er at jeg et par ganger har glemt tiden etter å ha testet, og har kommet på å se på den etter at det har gått en halv time.. Jeg har aldri hatt en positiv test, selv etter testing i 3 måneder nå, så aner jo ikke hverken hvordan den ser ut eller om den altså kan bli negativ etter å ha vært positiv... Er jo like spent hver måned jeg tester, men blir like skuffa hver gang tanta dukker opp uten at jeg har påvist el.... Vel, får håpe lykken tilsluttt står meg bi, ser nå ut som vi er inni en skikkelig ulykkesperiode, så hadde vært veldig oppløftende med positiv test snart....
lillegutt&snuppegull+knøttet Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. juni 2009 ingen som vet noe om dette??? Hadde vært godt å få et svar fra noen som har testa positivt med el tester...
Tingeling27 Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 jeg har lest at dersom den først har vært positiv , så er den positiv...derfor man ikke skal lese av svaret senere enn 5 min...tror det står noe om dette i cb sitt pakningsvedlegg??
Tingeling27 Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 nå tror jeg at jeg leste feil...trodde det var graviditets test jeg...sorry:( har ikke hørt om el tester som blir negativ igjen nei...
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Jeg har brukt billigtester, og har aldri opplevd at en positiv test har blitt negativ etter tid, selv etter flere timer, MEN streken blir ofte litt svakere - men det har da også teststerken blitt. Hvordan viser det seg på testene dine da? Ser du bare teststreken, eller ser du også en annen strek? Om du ser den andre streken, blir den sterkere etterhvert i syklusen (men kanskje ikke like sterk som teststreken), eller er det det samme hver dag? Hos meg, når det nærmer seg EL blir den andre streken sterkere og sterkere for hver dag, men jeg synes det er litt vanskelig å tolke akkurat når den er positiv. Derfor har jeg i tillegg CB digital el-test som jeg bruker når jeg tviler på billigtest resultatet. Etter EL så forsvinner igjen den andre streken hos meg. Så, hvis din strek blir sterkere og sterkere for så å bli svakere igjen er det sjanse for at du har hatt EL, selvom du ikke har fått et positivt resultat. Da vil jeg anbefale å teste morgen og kveld. Jeg har lest at noen kan "miste" et postivt resultat hvis de tester bare en gang i døgnet for perioden kan være veldig kort. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå