Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har min lille skatt fått påvist astma..Er på den ene siden glad for at vi nå vet og kan sette i gang behandling, men er også litt trist..Han er jo bare 7 mnd..Vet jo også at det er sannsynlig at han vokser det av seg, men det vet man jo liksom ikke..Uffa, får bare håpe det ikke blir for ille å gi han medisin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønnar at det ikkje er noko kjekt. Visst det kan vere ei trøst har eg sjølv vakse opp med astma og synes absolutt ikkje det er så ille - er så gode medisinar mot det i dag;) (sjølv om eg veit at nokre få slit veldig, men kryssar fingrane for at dokke ikkje er av dei!)

Skrevet

nå er det jo mange slags typer astma og jeg aner ikke om det kan passe for dere, men i og med at du er litt bekymret for medisineringa så kan det være et tips å høre med legen om å få Singulair. brukes gjerne i tillegg til innhaleringsmedisiner og virker på en litt annen måte slik st behandlinga blir litt "bredere" og mange trenger mindre innhalerings- medisin da.

Singulair får du til så små som 6 mnd og da er det pulver du drysser over maten- helt genialt for å få gitt medisinene!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...