Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 ... sa gubben: jeg er hjemme om en halvtime. Han er ikke kommet hjem enda. Bør jeg sparke ham i leggen eller rope nedverdigende ukvemsord til ham når han kommer hjem?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Du får spørre hven som har skremt han hjem da
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Hvordan skal jeg få utløp for irritasjonen min med et så kjedelig spørsmål?
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Nedverdigende ukvemsord, pluss at du spytter på ham. Spis sjokoladen hans.
Jenta_00_ Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 du drar når han kommer, stivpyntet og fin og sier du skal på date, at han ikke må vente oppe.. eventuelt kan du ta og dra på bli-ny dag i helgen med han sine penger så forteller du han en liten hvit løgn om at det ikke kostet sååå mye;)
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Evt. finne ut om det har skjedd noe... Det at han er for sen kan ha en helt naturlig forklaring. Håper det går bra med mannen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå