Monajenten Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg pleier ofte å lage sandwich. Kjøper grovt, oppskåret brød, smører på med salat, tomat, agurk, og f.eks. ost og skinke eller egg. En skive under og en skive oppå, så skjærer jeg dem på skrå. Merkelig hvor mye bedre skivene smaker når den er skåret på skrå:-) Syns også det er godt å ha med masse oppskåret frukt og grønt, som epler, appelsin, melon, gulrøtter osv.
playground princess Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Ikke så sunt, men pannekaker er genialt å ha med Sånne små pannekaker.. Ta med syltetøy på "tube" og så kan dere kose dere i bilen eller på rasteplass =)
Mammapudding Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2009 Åh, ja det hørtes godt ut:) Syns også skivene smaker mye bedre når de er skåret på skrå, hehe;)
Mammapudding Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2009 Vanlige pannekaker bare mindre eller? Hadde sikkert Leah likt ja:)
Monajenten Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Blander meg inn her også, jeg;-) Jeg har en liten stekepanne som funker genialt til sånne. Bruker vanlig pannekakerøre, og det smaker det samme, blir bare små pannekaker istedenfor:-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Husker når jeg var liten og vi kjørte fra bergen til nordnorge hver sommer. Det var ingenting som var så godt som baguettene bestemor hadde med;-) Grove minibaguetter med ost,skinke, salat og agurk på.. NAM Vaffler er også godt å ha med.
frk Nilsen Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 Wraps med salat og godt pålegg, grønnsaker Pastasalat, gjerne fullkorn, med bacon, kylling og feta. Sandwicher med diverse pålegg og salater er jo godt da. F.eks kjøttboller(skjært i skiver), kyllingfilet, bacon, blåmuggost, skinke, røkykelaks, snøfrisk, ridderost, .... Bruk aioli i stede for smør.
Mammapudding Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2009 Fikk lyst på alt sammen her jeg..må ha stooooor matboks med oss tror jeg, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå