Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 har blitt så utrolig betatt av en kamerat,har sendt endel smser med han.føler meg ikke forelsket bare utrolig betatt og har veldig lyst på han..mannen min er nordsjø arbeider og er borte lengre perioder av ganga..ønsker jo ikke å være utro..men kjenner det fysiske behovet begynner å melde seg.tenker ikke bare på sex da men, det å ligge ved siden av noen,kjenne nærhet,stryk på ryggen..er det noen andre som sliter med dette??eller er det meg som begynner å bli skrudd i toppen her? uff ønsker jo ikke å såre mannen min heller,vi har et sikkert litt kjedelig forhold der vi holder på ned hvert vårt..så kjenner at jeg har begynt å hungre veldig etter oppmerksomhet,å spesielt fra andre menn:/ noen som vil dele lignende...tips,råd??
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Du vil ha i pose og sekk ja!!! Du er en dust !! Hva hvis det var du som jobbet offshore????
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Har hatt det som du med en kolega. vi har nok tatt det litt for langt, mitt råd til deg, ikke gjør noe med denne mannen. Det er spennede, det føles herlig med oppmerksomheten der og da, men du vil gjøre noe du aldri kan ta tilbake. Du gjør noe du ikke kan gjøre om. Du vil bli dradd inn i et vev som ikke er så lett å komme seg utav. Snu nå mens du har sjansen...!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 takk for svar 22:06 er jo sånn jeg prøver å tenke,vet jo at det ikke er verdt det..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 jeg skriver under på denne!! prøv heller å piff opp litt saker og ting til mannen din kommer hjem, eller ha en heftig tlf. samtale, et eller annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå