Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 hva kan hjelpe? kald dusj? smøre seg med fuktighetskrem ofte? har smørt meg med aderma krem...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Åneeei.... det tror jeg ikke jeg har....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 søsteren min smurte lillesøstra mør inn med ketshup en gan og det skal vistnok virke... ,men jeg vet ikke... yogurt virker det har jeg prøvd
svirrehodet Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 da ville jeg smørt meg hyppig med fuktighetskrem, da er iallefall flasse-sjangsen mindre.. sitter her selv som en polkagris, gruer meg til jeg skal sove.. ! har forresten også hørt det med yoghurt! men kanskje ikke så lekkert å legge seg med nå??
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 uff ja, håper jeg slipper å flasse... ikke så lettvindt med joghurt nei... men kunne kanskje prøvd litt da. har litago banan joghurt her, og frister veldig å kjøle seg ned litt. Kan man bruke det, så ta en kald dusj også smøre seg med fuktighetskrem tro? Og hvor lenge burde jeg ha på den joghurten??
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 fra en som ofte blir solbrent: - det viktigste er å kjøle ned huden.. kald dusj, eventuelt et vått kaldt håndkle som omslag etc.. -aloe vera.. roer ned huden.. og sørger for at solbrentheten går over fortere - masse fuktighetskrem for å unngå flassing, uttørring etc Og ikke minst.. høyere solfaktor neste gang.. hehe
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 tuusen takk... visste ikke det med å kjøle ned, men det virker jo logisk nå sitter jeg her med et kaldt håndkle (deeeilig), skal leite etter aloe vera og smøre meg masse med krem etterpå... og JA, skal huske HØY solfaktor neste gang ;p, hehehe! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå