Verdens tøffeste mamma Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jeg er kjempeglad, men klarer ikke oppfatte at det er sant.. Vi har prøvd i 24 mnd... Hadde syv kilo igjen før vi hadde fått hjelp på sykehuset. .. Men så er jeg altdå gravid.. Uten hjelp.. Det er helt uvirkelig.. Skrev tidligere at jeg hadde fått tips om å prøve progesteronkrem.. Vel... Det virket...:-) Håper spiren min klorer seg fast og at det kommer en liten neste år.. :-)
ny83 Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 gratulerer så mye!! d har du virkelig fortjent!!! kos deg med voksene mage fremover:) hva hjelper den kremen for? er d noe jeg må teste tro.. hmm:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 GRATULERER!!! Du er hjertelig velkommen inn til oss gravide slitere og det gjelder for så vidt ALLE her inne:) Krysser fingrene for at spira di klorer seg fast og så må du nyyyyyte det å gå gravid:) Klem
malla85 Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Gratulere så mye!!!! Godt å se at slitere og kan få det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå