Kulå Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 ....favorittglasset mitt. Ikke verre, men var litt dumt syns jeg. Får håpe mcdonald snart har en kampanje igjen, slik at jeg kan få et nytt, hehe ; ) Og så var det en dustemåte det knuste på. Det sto på kjøkkenbordet, samtidig hadde jeg bånn pinne på kenwooden, og vibreringen fra den fikk det altså til å gå i gulvet : (
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Kjipt!! Jeg hadde en del litt store glass med ole brum, tigergutt og nasse nøff på. Hadde først 6 stk, og når noen knuste kjøpte jeg 3 nye. En gang var det en venninne av meg som knuste 1. Så hadde jeg ikke så mange igjen. Jeg er litt lei for det enda, for det var ikke et skikkelig uhell en gang! =( Det er selvfølgelig alltid de glassene eller tallerkene man liker best det går utover..
Lene~mor til tre Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Å så kjipt. Jeg har en av hver farge i de glassene, de er så fine hehe. Tørr nesten ikke bruke dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå