Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Kan dere gi meg noen positive grunner til å ha 4.mann? Jeg har lyst men tenker kanskje alt blir så tungvint med 4 unger mtp. bil, reising, soverom til alle o.l.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har også lyst på en fjerde.. Men det er liksom den gyldne grensen
Fire småtroll Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Barna har stor glede av hverandre, de er aldri alene og har alltid noen å leke med, dele sorger og gleder med. Noen å krangle med, lære å dele med, hjelpe osv. Jeg har vokst opp med 3 søsken selv og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke kan huske at jeg noengang i oppveksten syntes det var negativt. Man føler seg aldri alene med mange søsken, noen har alltid tid til å snakke, leke, krangle eller finne på noe tøys Som mamma er det til tider slitsomt med fire barn, men som regel er det bare koselig. Jeg liker at det er mange mennesker i huset mitt, at det er liv og røre, latter, lek, musikk, osv rundt meg. Jeg liker storfamilien rett og slett, mange rundt middagsbordet, mange i sofakroken til kos en lørdagskveld osv. Du må ha større bil, og et hus med to bad er nok lurt (hehe), men ellers er ikke forskjellen fra tre til fire barn særlig stor. Kan fort bli litt stress og kav når alle sammen skal avgårde på noe, men rutinene kommer fort på plass. Man må jo også tenke litt anderledes når det kommer til ferie, to familierom på hotell koster mye penger, men vi stortrives med å leie feriehus eller leilighet så det er ikke noe problem. Synes det går veldig greit å ha fire barn jeg, vet jo også av egen erfaring at barna alltid kommer til å ha glede av hverandre. I mine øyne får det alldri blitt negativt å ha stor familie.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 jeg har 2 fra før og et stebarn boende fast til oss og prøver på et felles barn nå.. har også 3 søsken selv,så henger meg på det Kristin 1974 sier:-) vi holder på å bygger på huset og trenger en større bil da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå