Gå til innhold

Noen som har vært på Figi tree bay, Kypros?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi drar på mandag. 14 dager. Gleder meg, så håper det er bare positive tilbakemeldinger :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært der, men er så lenge siden at jeg husker ikke noe spes fra selve stedet. men huske jeg hadde det kjempegøy, og har bare positive assosiasjoner med navnet :)

GOD TUR fra en som ikke er det minste misunnelig ;)

Skrevet

Tusen takk :D

Skrevet

Jeg var der sammen med farmor for... femten år siden eller så. Var et paradis for barn, såvidt jeg husker :) Rent bortsett fra at det var 42 grader i skyggen på det "verste", men vi var der i august da. Knallfin strand i alle fall :)

Skrevet

Så bra :) Får håpe det holder seg liiiiiitt under 42 mens vi er der :P

Skrevet

Vi var i Ayia Napa første uka i Juni, det er vel ikke så langt ifra Fig tree bay. Det var ca 33 grader der nede. Husk å drikke mye og smøre med høy faktor! Vi smurte barna med 50+ og enda ble de en anelse røde. Jeg smurte med 15/30 og fikk 2.grads forbrenning på ryggen så jeg har lært kan du si. Jeg pleier ikke bli solbrent.

Ellers var det jo topp der! Sol hver dag. Var for lite med en uke! Vil tilbake jeg. :)

Skrevet

Så fint å høre at du syntes det var lite med en uke.. var redd det skulle bli kjedelig med 2 uker! Vi har ganske lys hud så da må vi passe på å smøre ofte med høy faktor ja!

Skrevet

Vi var der i fjor uten barn, det angret vi på. Tidenes beste plass for barn! Håper bare for deres skyld at dere har hotell ved stranden. Vi hadde oppe i "byen", karaokebar i 1.etg. Ikke noe særlig når vi ville ta kvelden kl 24. Var ikke så varmt da vi var der, dro 23 juni. Nydelig strand og superklart vann:)

Skrevet

Hotellet ligger 300 meter fra stranden :D

Skrevet

Vår der for 2 uker siden. Hadde det knallfint. Topp å være der med barn:-)

Skrevet

Super plass for barnefamilier! Var der to uker i fjor. Kan anbefale en tur til akvariet, bare for avkobling. Det ligger like utenfor Fig Tree Bay. Likedan tok vi en tur til Ayia Napa og gikk på tivoliet der. Koster ikke mye å ta taxi til noen av plassene.

Sola er utrolig sterk der. Jeg smurte med 40, og ble likevel kraftig solbrent på skuldrene. Stranda er nydelig, og vannet like klart som på reklamen! Veldig lite uteliv der, men restaurantene var slettes ikke ille. Flere av de har lekeområde inne på restauranten. Vi rakk å prøve alle, tror jeg..

Skrevet

Takk for svar :) det blir nok supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...