fått nr 2 <3 Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Har bestilt flytur nå nettopp å så satt jeg å googlet litt å kom over det at gravide ikke skulle fly...hvertfall ikke de som har hatt flere aborter. Jeg har hatt tre aborter. Den ene var i uke 7 i 2004, den andre vet jeg ikke hvilken uke jeg var i engang, gikk på ppillen og blødde mye mer enn normalt, gikk til gyn og han mente at det var en abort (så noe som lignet en cyste der inne). Å så hadde jeg mest sannsynlig en kjemiskgraviditet i desember (gikk bare noen dager over tiden og fikk en svaaaak pos. test,sambo så ikke streken en gang). Når jeg skal fly så er jeg nesten 10+6. skal på ul to dager før. Men nå er jeg jo redd for at dette kanskje ikke er så lurt da. Hva tenker dere om det?
Pockahontas Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Tja, hvis det står at man ikke bør hvis man har hatt SA, hadde jeg Ikke tatt sjansen på det. I andre tilfeller kan man vel fly ganske langt ut i svangerskapet. :-)
fått nr 2 <3 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2009 Men med tanke på at det er såpass lenge siden siste påviste abort(den kjemiske,altså siste gang, ser jeg igjennom fingrene på for den setter jeg litt tvil til pga min daværenede samboer hadde veldig veldig dårlig sædkvalitet og ett svangerskap da ville vært ett mirakel,her snakker vi dårlig). Så siste abort var for over to år siden.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Ring legen din for sikkerhets skyld. Men, såvidt jeg har lest og hørt skal det ikke være noen fare for å fly før man er fødeklar. Jeg snakket i hvert fall med min gyn for noen dager siden og sa at jeg skal reise til Tyrkia i ferien min (5+3 i dag) og han sa god tur og ramset bare opp hva jeg skal unngå av mat og at jeg må drikke flaskevann.
fått nr 2 <3 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2009 Skal på svangerskapskontroll den 6 juli så får høre med han Skal bare reise innen norge, en times flyreise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå