Gå til innhold

Personalbytte i barnehagen igjen og igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal samtlige byttes ut igjen.. De gjorde de i fjor også.-.. Og så er det innad i barnehagen.. Jeg kjønner virkelig ikke hvorfor dette blir gjort hvert eneste år.. De rullerer rett og slett på avdelingene hver eneste år..

Barna har nye voksne å forholde seg hvert eneste år.. Det synes jeg er trist...

Jeg fikk dessuten inntrykk av at de ansatte i barnehagen heller ikkeliktedette særlig men at de ikke hadde særlig mye valg...

Klarer overhodet ikke å se på hvilken måte dette er bra for barna..

Noen andre som har slike barnehager?? Eller er dette unormalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vår barnehage rullerer de noen ansatte hvert år, men ikke alle på en avdeling. Jeg vet ikke hvorfor de gjør det, men jeg tror det er en kombinasjon av å la de som flytter fra småbarn til storebarn ha noen kjente voksne på avdelingen og at det skal gå opp i forhold til hvem som kommer tilbake fra permisjoner ol. (Det har nemlig vært veldig mange gravide og mange i svangerskapspermisjon, men nå er det nesten ingen) I tillegg har de byttet litt småbarnsavdelingene i mellom, men det tror jeg er for at ingen av de ansatte skal ha sine egne barn på sin avdeling.

Å bytte alle hvert år kan ikke jeg heller se at er noen god løsning. Jeg ville tatt det opp på neste foreldremøte dere skal på evt foreslå at det blir tatt opp i SU.

Skrevet

i vår rullerer vi etter 3 år.. da får de barna som skal flyttes over til stor avd med seg en voksen fra sin avd så de føler seg tryggere..

grunnen til at vi rullerer er fordi at vi ansatte ikke skal gro fast på en avd..

Skrevet

Alle på en gang er kanskje ikke helt vanlig. Men har ikke bhg såpass løse rammer at barna uansett kjenner de fleste voksne ganske godt? Slik er det hvertfall hos oss (4 avdelinger). Det er vel heller vi voksne som eventuelt på tilpasse oss nye fjes, ikke barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...