Bekka Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hei! Ville bare fortelle litt om min historie....man vet aldri hva som skjer i livet!!! Vi brukte vel et par år uten at vi ble gravide...tok det skrittet at vi ble utredet...satt i gang IVF ...ble satt inn 2 egg og i 2005 fødte jeg en nydelig gutt...Vi var så heldige at vi også fikk nedforsset 2 egg.De kan oppbevares i 5 år før de destrueres. Så ble jeg gravid på egenhånd og i 2007 kom en nydelig gutt til. Nå hadde vi vurdert litt frem og tilbake om vi skulle benytte de nedfrossete egga før fristen gikk ut. Og bestemte oss for. Jeg ringte inn og "bestillte" fikk tilsendt resept og ventet på at mensen skulle komme slik at jeg kunne begynne på disse tablettene. Mensen kom ikke....jeg ble ekstra trøtt..litt uggen form om morran... kjøpte clearblue digitaltest..den viste gravid etter 1 min! Så nå er jeg jammen meg 6 uker på vei, helt utrolig synes jeg! Jeg tror på at det er en mening med alt.. så det var nok ikke meningen at vi skulle benytte de nedfrossa egga tror jeg!!! Ville bare fortelle denne historien for å fortelle at man vet aldri hva morgendagen bringer! Lykke til alle sammen!
Håpefull38 Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Så hyggelig historie:-) Lykke til med nr.3!
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Gratulerer så mye....Det har nok mye å gjøre med at man tenker så mye på det og da blir mna ikke så lett gravid...Du slappet av da du fikk ditt første barn og da ble du gravid på egen hånd...Og nå når du vurderte en til tok du det med ro igjen fordi du har jo 2 stk fra før av...det var nok derfor du ble gravid,jeg vet ikke helt da...Jeg prøvde å bli gravid i mange år...en gang brukte jeg glidemiddel og oppdaget at det stod på flaska at man ikke skulle bruke den hvis man ønsket å bli gravid...Jeg stod i dusjen og vasket meg nede med skikkelig høy trykk for å bli kvitt med all sæden...men det var da jeg ble gravid, mannen min var bortreist i hele måned, så jeg vet at det er da det skjedde...morsomt :-) Har hatt et mislykket IVF nå og håper vidunderet skjer igjen... :-) Herlig med solskinnshistorier :-) Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå