Gjest Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Vært en del plaget med hodepine siste tiden. Ble oppringt av legenkontoret i går og fikk vite at blodprøvene viste er jernlager på 9. Ikke sånn sinnsykt lav, men ganske lavt tross alt. Kan dette være en årsak bak hodepinen? BT og alt sånt var fint i hvertfall så dne kommer ikke av svk.forgiftning.
Monajenten Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Ja, det kan du. Når jeg mangler jern (noe jeg dessverre gjør ofte) er jeg mye mer sliten, og får oftere og sterkere hodepine. God bedring, får håpe det går vekk snart. Hodepine er noe dritt.
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Ja det kan du trygt si! Skal kjøpe inn jerntabletter i morgen. Litt kjipt at jeg får så sinnsykt halsbrann av appelsinjuice, det hadde jo gjort det hele mer effektiv å ta dem med det, men får klare seg med vann ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå