Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Vi har dette sete, men jeg synes det tar så himla stor plass (bakovervendt). Vi har hatt både opel og fiat (ikke så store biler men) og det går nesten ikke ann å plassere beina når man sitter forann. Noen som har erfaringer med dette setet og evt hvilken bil det er bra nok plass i. Vurderer nå å kjøpe wv passat stasjonsvogn, noen som har det og dette sete? -Hvordan er det?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 har toyoto avensis 08 mod stasjonsvogn.. stod mellom den og passat da vi valgte ny bil men toyotaen har større beinplass i baksete.. men det sete tar enormt med plass! går greit når jeg sitter forran da jeg er ganske liten men det tar MYYE plass så nå rett før ho blei 2 år snudde vi et framover. og guri for en plass det blei. hvis man skal ha det bakover må man jo nesten ha det rett opp og ned og det er jo ikke akkurat så behagelig! ville så klart helst ha ho bakover vendt men ho er så lang at det er rett og slett ikke plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå