Gjest Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jeg er litt nazi når det kommer til huspleieprod til ungene og kjøpte derfor en solkrem jeg ble anbefalt på helsekosten. Nå har vi begynt å bruke den og alle 3 jentene har skikkelig heftig utslett på hele kroppen etter bruk av kremen. Ville dere sagt fra i butikken? Jeg snakker med hun som driver hver dag så jeg tenkte jeg skulle nevne det i morgen tidlig.
Daisy :) Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Ja, du har også rett på å få pengene tilbake.
jordbærsjokolade Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Ja, det hadde jeg gjort. Helt sikker greit å vite for de som jobber i butikken og kanskje du får byttet til noe annet? Jeg bruker roche (staves det slik tro) på min super allergiske datter og hun reagerer ikke på den, bare et tips:)
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 hehehe huSpleieprod faktisk:) Kan jeg skylde på varmen?
erteposen + 4 Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Hvorfor har en rett til å få pengene tilbake, juridisk sett? Jeg hadde sagt i fra, men de er vel strengt tatt ikke ansvarlig for at noen ikke tåler kremen de selger. Det er jo litt av problemet med helsekost, som jeg er storfan av. Jeg har barn med eksem, og en far som er lege og opptatt av alternativ medisin, men har fått utrolig mange rare og direkte feil råd på helsekostforretninger. Min gamle far stoppa en ansatt å selge et natrurpreparat som kunne gitt svært alvorlige bivirkninger i kombinasjon med medisinen kunden opplyste at hun brukte. Babyline solkremen kom jo godt ut i teste forresten.
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Roches kanskje? Hvor kjøper du den? Jeg har en krem fra i fjor som er superbra, men den må jeg bestille og det tar jo litt tid. Takker derfor for andre tips:) Er bare 1 av jentene som er atopiske så det må jo være noe rart i den kremen.
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 Er ikke ute etter å få pengene tilbake jeg. Tenker bare at når 3 barn som har helt forskjellig hud reagerer slik på den må det jo være noe galt med kremen.
Daisy :) Skrevet 24. juni 2009 #9 Skrevet 24. juni 2009 Jo om du får reaksjoner av krem eller sminke kan du kalge, må fylle ut skjema som butikken sender inn til produsenten, så får du pengene tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå