Gå til innhold

disneyland

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å bestille tur til disneyland, i oktober tenkte jeg... lurte på om noen har vært der, og har hoteller eller noe lurt å anbefale?

synes dette var vanskelig jeg, dyrt og forvirrende :/

finnes det noen pakkeløsninger med fly og hotell, eller noe? noen sider jeg kan bestille turen fra?

ville blitt kjempglad for svar, ønsker å gi barnet mitt min en super bursdagsgave :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med ticket reisebyrå....de fikser pakkeløsninger...:)Hadde en fantastisk bra tur dit.....orlando.....gled deg....:)

Skrevet

vi har vært i disneyland paris, men bare stakk innom en kort tur i forbindelse med en annen reise, og fikk ikke mye ut av det :) trenger nok litt tid :)

tusen takk for svar :)

Skrevet

Kommer da veldig an på hvor du har planer om å dra.. Disney land i Paris eller Tokyo? Jeg har bare gode erfaringer fra Disney World i Florida.

Vi bestilte hele oppholdet fra nettsiden og fly fant jeg på kelkoo.com

Skrevet

Kan forresten anbefale Disney World framfor Disney Land. Disney Land er en dagstur, max to dager, mens Disney World tar en ukes tid og du har enda ikke fått med deg alt.

Skrevet

Mener du Disneyland Paris?

Der har jeg vært noen ganger.

Ja det finnes pakkeløsninger,men det er rådyrt..men klart,gjør dere det kan dere bo i selve parken da.

Jeg anbefaler og søke på hotell i Paris selv,går tog til parken som tar ca 30 minutter.

Billige billetter finnes det alltids til Paris,Norwegian flyr dit og de er som regel ganske rimelige.

Norwegian har rimelige fly+hotell pakker forresten,jeg ble helt overraska da jeg sjekka en gang.

Lykke til og god tur (misunnelig) :)

Skrevet

kanskje disney world hadde vært en ide :) har ikke jeg tenkt på :) må søke og se på det xD

ja, alt av sparepenger går, og er ikke sikkert jeg får råd til det i år, men tenkte nå å lete å se, og omså planlegge og ha klart til neste år :)

Skrevet

Dra til Disneyworld, men ikke finn på å ta pakketurer. Dra selv, og legg op turen selv! Du finner billige turer på http://www.usaspesialisten.com/

Og hotels.com har billige hoteller i Orlando eller Kissimmee, med gratis skyss til alle parkene. (Tror nesten alle hoteller har dette, men det står i informasjonen når du bestiller)

På bookit.com fant jeg hoteller til 59 og 69 dollar pr natt i Orlando.

Du kan finne en billig løsning selv. Bare let ;o)

Skrevet

Hvis det er Florida du skal til, så leide vi en flott bolig der ifjor av en Norsk familie, lå 10 min unna, www.norwegianvilla.com ganske bra pris og flott standard! Mye bedre enn hotell for å si det slik!

Jeg likte Magic Kingdom og Epcot park best, men safari turen i Animal kingdom var og morsom, og bestill gjerne bord i slottet i magic kingdom, veldig god mat der, og dere får møte alle figurene der og ta bilder med dem..

Kjempe outlet 10 min kjøretur fra Disney, reis med tomme kofferter, for der trenger du virkelig noe å fylle...

God reise!

Skrevet

Jeg har vært i Disneyland i Paris 8 ganger, tror jeg. Har også vært i Magic kingdom i Florida. Slik jeg ser det, var det definitivt ikke noe særlig forskjell så jeg ville foretrukket Paris (Dessuten får man vin til maten i Paris Disney;)). Vil anbefale å skaffe bosted i nærheten av parken. I sommer kommer vi til å bo i leilighet rett i nærheten (godt utstyrt) og betaler ca 5000 for 5 personer (4 voksne) i 4 netter. Parkens hoteller er også bra, men det er mer avslappet på ett "vanlig" hotell utenfor parken. Dessuten. Hvis man velger ett hotell i parken må man betale inngangsbillett hver dag, selv om man ikke har tenkt seg i parken(tro det eller ei) En inngangsbillett koster ca 400 kr pr. pers. Vi bor ca 2 km fra parken, og det er enkelt å komme til og fra både med buss, bil og til fots. Man har likevel mulighet til å benytte "festival Disney" så mye man vil gratis. dvs. Områdene rundt selve parken, med butikker, restauranter osv. (bl.a planet hollywood og ett gigantisk mc donalds) t bane til Paris er rett ved inngangen til parken.

Skrevet

Jeg dro dit på en "uorganisert" tur, så jeg kan ikke hjelpe deg med spørsmålene dine, men det var utrolig gøy! Jeg skal definitivt ta med knerten dit når han blir stor nok til å kunne ha glede av det. God tur!

Skrevet

Altså Disneyland i LA. Det er visstnok ganske mye mindre enn Disneyworld (i Florida), men jeg synes likevel Disneyland absolutt er verdt et besøk - og det er mer enn stort nok med små barn. Hvis dere tenker å dra på en ren theme park-ferie, er likevel kanskje Florida et bedre alternativ, der er det jo mange flere parker, også.

Skrevet

Vi dro til Disney world i Florida som bryllupsreise.

Tok fly til New York da og var der i 4 dager før vi tok toget til Orlando.

Vi bodde 10 dager på et av hotellene til Disney (Carabbian Beach) Kjøpte en kopp og fikk gratis drikke hele oppholdet. Rommet var stort, to store senger og badebasseng. Vi kjøpte billetter for 7 av de 10 dagene vi var der, med Park hopper. To av dagene tok vi taxi til Universial Studios (der kunne vi til og med kjøpe oss ut av køene. Genialt).

Det gikk busser hele tiden til alle parkene. Vi rakk ikke å besøke det ene badelandet, men var innom de fleste parkene flere ganger.

Maten på hotellet var så som så. Veldig café aktig, men vi sultet ikke.

Husker rett og slett ikke hvor mye det kom på. Men vi hadde faktisk litt til overs da vi kom hjem.

Et tips er å ikke dra i Juli.. Da regner det ganske mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...