Gå til innhold

faen nå eksploderer det for meg!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

leier en sidebygning, de ved siden har besøk av noen unger. (ca 10 år).

De hyler og skriker , spruter med en vannslange, så de løper bort på vår side av hagen, hvor dattra har vindu (i under etasjen).. hun sover ekstremt dårli fra før..

jeg sitter og irriterer meg for det, og hva skjer da??? de spruter vann INN vindu, over hele skinn sofaen og masse dritt!!!

vekker de dattra mi, ska de faen meg få høre!! går da ann å ha LITT kontroll!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo be dem om å dempe seg litt, tror ikke dem tenker såå langt veit du :)

Skrevet

joda, men det er sånn at jeg er litt..tja hva kan jeg si, "redd for å være frekk" siden de bare er på besøk her! ... virker som en gjerrig gammel dame..! (noe jeg ikke er..hehe)

men har jævli lyst...

Skrevet

hahaha, sorry at jeg ler, men er det ikke bedre å gi høflig beskjed enn å plutselig eksplodere, og bli kjent som psykodama? ;-) hehehe

du får gi dem hver sin sånn gigantisk evighetskule, da holder dem nok kjeft og roer seg ei stund ;)

Skrevet

hehe, sant nok . det er vel bedre å gi en liten beskjed FØR jeg eksploderer...!! stakkars sofaen min også... ble søkk våt... kjente jeg måtte bite hardt i no da as!!!

hehe, ja jadde jeg bare hatt evighetskuler, hadde jeg kasta dem laaangt vekk, kunne de løpt etter dem som bikkjer! for det er slik de oppfører seg nå altså!!! dette er den ENESTE tiden på døgnet jeg ikke stresser og er bekymra for søvnen til jenta mi, la meg nå få slappe av litt nååå da!!!

Skrevet

Hvis de spruter inn vinduet ditt, så er det vel strengt tatt DE som er frekke. Eller de tenker seg ikke om. Be dem om å flytte seg litt, siden tingene deres blir våte og barnet deres skal sove.

Skrevet

ja det er nemlig de som er det! det verste er at de voksne, så de er på besøk hos, gidder ikke bry seg en meter!!!! det er ikke mange steder å flytte seg, med tanke på at de ER VILLE etter det vannet!!!.. herregud sier nå jeg bare..

sorry at jeg blåser ut litt her altså, men ingen andre muligheter...tydeligvis...

Det var den kvelden..

Skrevet

Unger i den alderen tenker ikke på sånt, og hvis de har bevisstløse foreldre må du nok bare si fra.

Skrevet

hehe tydeligvis bevisstløse! generelt, hele gjengen her er bevisstløse... synd dattra mi ikke er det * ler*

Skrevet

Jeg hadde ikke nølt med å si fra.

Skrevet

HELDIGVIS forsvant ulvungene før jeg sa ifra!!! men jeg dør av varme, så må løøpe og åpne dem igjen!! 25 grader ute...tenk dere inne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...