Bollemagen Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Da var det over i trimester 2. Skal si det er forskjell i kroppen nå, enn for bare en liten uke siden... Energien kommer tilbake litt etter litt og den forferdelige kvalmen er nesten borte *bank i bordet*!! Nå håper jeg resten går like fint som de to forrige svangerskapene... Lykke til alle sammen:-)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Kommer etter på Mandag... gleeeeder meg ))
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Gratulerer;) Kommer forhåpentligvis etter om et par uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå