Odine! Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 I dag hadde ettåringen feberkramper for andre gang på 1 mnd. Det er veldig ekkelt når man mister kontakten med henne, selv om det ikke varer så lenge :-( Er det noen som har noen visdomsord/tips å dele med meg? Hvor gammelt var barnet når det gikk over, feks?
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Off, så ekkelt! Jeg har bare opplevd det én gang med minstemann, og da var han ca 2 år. Var livredd og trodde han døde :-( Kjenner jeg blir helt på gråten bare jeg tenker på det... Fikk en brosjyre og der sto det at 2 av 3 bare får det 1 gang. Satser på at det gjelden han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå