Gå til innhold

Noen med erfaringer med feberkramper?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde ettåringen feberkramper for andre gang på 1 mnd. Det er veldig ekkelt når man mister kontakten med henne, selv om det ikke varer så lenge :-(

 

Er det noen som har noen visdomsord/tips å dele med meg? Hvor gammelt var barnet når det gikk over, feks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, så ekkelt!

Jeg har bare opplevd det én gang med minstemann, og da var han ca 2 år. Var livredd og trodde han døde :-(

Kjenner jeg blir helt på gråten bare jeg tenker på det...

 

Fikk en brosjyre og der sto det at 2 av 3 bare får det 1 gang. Satser på at det gjelden han.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...