19Augustjente Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hei. Er det noen andre som er plaget med at etter misslykket forsøk så blir magen veeldig oppblåst, så ille at buksen ikke går igjen. Åsså er den kjempe øm og vond. Er nå nesten 14dager siden negativ test. Noen andre?
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 dumt spm fra meg, men har du fått mensen? jeg holder på med 1. førsøket så aner ikke så veldig mye om hva som skjer etterpå, men jeg er fremdeles oppblåst og øm etter hormonsetting/uttak... så kan nok ikke hjelpe deg så veldig mye=s
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 hmmmm......i dag er det 19 dager etter at jeg fikk mensen etter første mislykka forsøk og er ikke øm i det hele tatt...men jeg føler meg litt oppblåst,ja...trodde at jeg gikk opp i vekt av alle disse hormonene, men...jeg ser at at veier like mye som før,bare magen har blitt større :-(
Mirakel <3 Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Hei Jeg var også veldig oppblåst, er det litt enda og har hatt en del smerter (lignende mens smerter og veldig vondt på særlig høyre side), har ikke vært øm, men jeg vil nok tro at det er normalt. Vi har tross alt vært igjennom en del Nå etter ca 2 uker så er det mye bedre Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå