Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 flere som synes dette er en unødvendig side? kanskje vi skulle stemt for å få den vekk herfra?Det foregår bare tull her inne.. folk skriver jo mye løgn og innrømmer senere at jada,det var bare tull. Folk skriver uten å legge noe imellom, og tenker tydeligvis ikke på at det faktisk er mennesker dere svarer. Det er mye mobbing og dårlig stemning her inne... flere som er med på å få lagt denne siden ned? kunne jo heller vært en tråd med "si din mening om alt mellom himmel og jord" hvor folk ikke kan signere anonymt... bare en tanke fra meg..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Greit at det er en del tull og tøys her inne, men jeg vil ikke legge ned anonymforumet for det. Jeg synes det er fint å ha et forum hvor jeg kan spørre om råd og slikt uten å måtte bruke mitt nick...
blond Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Om det heter "anonymforum" eller ditt forslag (som vi allerede har) blir det samme. Det er muligheten for å svare anonymt som påvirker tonen i innleggene og typen innlegg.
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 hehehe.. jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil legge ned anonym siden og ha en side i stedenfor som man ikke skal være anonym.. vi har jo skravle^^ og sikker snørogførti andre forum^^ Men jeg syns ikke det alltid er så ille her, hvis man bare overser de som er mest ufyslige (jeg mener hvem er det som har problemmer^^) så finner man faktisk mange artige og hyggelige folk her inne også Det er bare litt vanskelig å se igjennom alt det useriøse innimellom...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Jeg tror bim ville vært et bedre sted på nett uten anonymforumet. I prinsippet er den ikke unødvendig, men det er så mye misbruk av den at jeg godt kunne tenke meg at den var nedlagt. Men om den blir nedlagt mener jeg ikke at det burde bli oppretta noen ny side. Det er nok av forum her inne på bim.
Tommage♀♂ Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Babymedia klarer ikke å bli helt enige med seg selv, det er derfor Anonymforum er her. Først kunne man signene med "anonym" på skravlesiden, men så ble det så mye frekke folk der av den grunn at de tok vekk anonymfunksjonen der og heller opprettet Kranglesiden. Etter et par år med intens krangling klarte kalkunfittemannen (bedre kjent som dr.yppert) å lage så mye bråk der inne, og hisse opp stemningen slik at de tok vekk anonymknappen derfra også, og så kom Anonymforum. Når de (eller om de) får en moderator til å faktisk moderere her inne finner de kanskje ut at anonymsiden må fjernes, så kan de lage et nytt forum med anonymknappen. For lærer de? Neeeeida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå