Gå til innhold

Dere som røyka under graviditeten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok dere en sigg mellom riene?

Det gjorde jeg... Ikke når jeg var i aktiv fødsel så klart men da jeg ventet på rom på sykehuset og hadde rimelig heftige rier...

Syns det er helt sykt å tenke på nå, men jeg tenkte uansett ikke helt klart da.

Det jeg hvertfall vet, jeg kommer ALDRI til å røyke neste gang jeg er gravid, for noe så dårlig samvittighet som når jeg ser på lille nå og tenker at hun kanskje hadde det ille med abstinenser og slik etter hun kom ut så vet jeg at det ALDRI kommer til å skje igjen.

Lærer av sine feil...

Huff, det er flaut altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syke barnemishandler...

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg vet om 3 kvinner som røyker som svamper nå. De er alle gravide. Hun ene vil ikke ta paraseth, fordi hun mener det vil skade barnet!!?. Blir helt sjokkert over hvor mange kvinner som ikke klarer og slutte når de har et sårbart lite vesen i magen. triste greier. Bra du har laert da i det minste:)

Skrevet

barnet får vel ikke abstinenser av vanlig sigarettrøyk?? Dette gjelder vel bare narkotika?

Jeg klarte å slutte når jeg ble gravid, og er stolt og glad for det! Har venninner som ikke har greid det, men har kuttet drastisk ned, og jeg syns IKKE de er noen syke barnemisshandlere eller noen ting. De gjør da så godt de kan! Og er fullstendig klar over hvor farlig det er.. Men det er ikke alle det er like enkelt for. Jeg tror ikke de er noe mindre glad i barnet fordet.

Skrevet

Dersom du opplever abstinenser når du ikke får tilført nikotin, opplever vel babyen det også?! Deres kropp fungerer vel på samme måte som andre levende menneskers kropp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...