moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Fytte grisen som pengene fyker når man er ute å handler. Trenger det og det og og det og det og det og herregud!! må ikke glemme det! Jeg har lånt x-en sin bil, en svær caravelle, igår hadde jeg med hengeren også til byen, og jeg fylte bilen opp både igår og idag. Men har fått masse masse fint da! Vaskemaskin, komfyr, støvsuger (selvfølgelig allergivennlig pga lillebror), micro, en haug med kjøkkenting, litt gøy for mamma og litt sommerklær til lillebror. Unnet meg 2 par sko idag også!! 1 par ballerina crocs (fake da) på sparkjøp til 49,90 he he og et par joggesko samme plass til 149. Er kjempefornøyd jo =)
Kulå Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Ja de peeeenga, ja de peeeenga..... Hehe, ikke bare bare når penga brenner i lommen, opplever det rett som det er jeg..........
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Nei når en skal kjøpe slike dyre ting så går penga fort.. skremmende fort:)Kjøper du alt nytt altså? Dere delte ikke det som var igjen i huset? Godt sko kjøp du hadde gjort da:)
blond Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Har du råd er det bare å nyte innkjøpene. Er deilig med nye ting! Og du får alt i samme stil, det gjør vel ikke noe..? Det er vel ikke gøy å kjøpe hvitevarer, men det kan man ikke velge bort heller. Gratulerer med leiligheten!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2009 Jeg kjøper ikke alt nytt. Men noe blir det jo. Vi har delt helt greit syns jeg, men vi er ikke helt ferdige enda. Råd og råd he he =) Neida, jeg fikk med meg en startpakke så jeg klarer å stable meg på bena. Og bilen, ikke minst bilen!! =) Jeg skal ned imorgen formiddag og være der resten av helga. Gleder meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå