Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Må man notere ned all tid man bruker? Altså så detaljert? Og får man ikke innvilget uten noen form for tidsbeskrivelse?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg gidder ikke å bruke glasskula mi til å spå med i dag. Forventer du å få et saklig svar på noe så ullent??? Det finnes massevis av regler vdr. hjelpestønad. Og like mange grunner til å få det. Noen får det bare pga diagnose. Og slipper å spesifisere. Noen søker omtrent bare for en forstuet fot, og da må det spesifiseres. Gi litt mer info, så går det kanskje an å svare litt mer saklig.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Jeg skrev vel 3-4 sider på dataen om alt jeg brukte tid på. Men det var for å få økt fra sats 1 til 2. Og det fikk jeg. Skrev ikke så masse når jeg bare søkte om sats 1. Men husk at du kan ta med alt!! Jeg fikk en haug med tips på sykehuset om hva jeg måtte huske å ta med som jeg aldri hadde kommet på selv. Det er jo for all den tiden som blir brukt ekstra pga en diagnose eller en sykdom el. så det gjelder jo å vise til at det går mer tid for deg (ev. i forbindelse med barnet om det er det) enn det går for de som ikke har det ekstra. Vanskelig forklart det siste siden jeg ikke vet om det er deg eller barnet, sykdom eller hva. Håper du forstår.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 JA du må notere ned all tid du/dere bruker på barnet og dette må dokumenteres av: lege, fysioerapaut, ppt eller lignende. Det holder ikke at bare du skriver ned hva dere bruker av tid, fagpersonell må bekrefte at dette faktisk er sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå