Gå til innhold

navnfest i annen kommune??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en annen komune enn resten av familien og på humanetisk forbund sine sider står det at man skal kontakte humanetisk forbund i sin komune.

MÅ man det, eller kan jeg ringe til den andre kommunen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha navnefest der du vil. Navnefester arrangeres skjelden og det arrangeres heller ikke i alle kommuner. Her i kommunen er det kun en seremoni i året. Hvis den ikke passer må vi til en annen kommune.

Skrevet

Vi meldte oss på gjennom fylkeslaget. Ikke alle kommuner i vårt fylke som har egene sermonier, så vi var med på en i nabokommunen.

 

Sjekk hjemmesiden for ditt fylke :-)

Skrevet

Jeg tok direkte kontakt med det forbundet i den kommunen vi ville ha navnefesten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...