Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Vi bor i en annen komune enn resten av familien og på humanetisk forbund sine sider står det at man skal kontakte humanetisk forbund i sin komune. MÅ man det, eller kan jeg ringe til den andre kommunen??
Enitsirk79 Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Du kan ha navnefest der du vil. Navnefester arrangeres skjelden og det arrangeres heller ikke i alle kommuner. Her i kommunen er det kun en seremoni i året. Hvis den ikke passer må vi til en annen kommune.
blomstre Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Vi meldte oss på gjennom fylkeslaget. Ikke alle kommuner i vårt fylke som har egene sermonier, så vi var med på en i nabokommunen. Sjekk hjemmesiden for ditt fylke :-)
Ceci med snuppe Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg tok direkte kontakt med det forbundet i den kommunen vi ville ha navnefesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå