Gå til innhold

Hvordan er "dobesøkene" til dere andre??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg må bare høre med dere.... Jeg har de siste ukene hatt diare en gang om dagen... Skikkelig uggen i magen rett før og så er dobesøket over på ett blunk... Har alltid hatt veldig treg mage før graviditeten så dette er uvant. Har ikke vondt resten av dagen, det er bare rett før jeg må vanligvis om morgenen etter frokost. Vil det ha noe å si på opptak av næring til babyen? Har det noe å si? Andre som har det sånn?Trodde hard mage var mer vanlig jeg.... er forresten 24+0 i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg ville pratet med legen eller jordmor neste gang jeg var til kontroll. Sikkert etc du kan spise i kosten slik du unngår diare. For det er jo ubehagelig for deg. Tror ikke det er skadelig for babyen. Det er ikke bra med hard mage heller. Tror en skal ha normal avføring ca 1 gang til dagen. Så en bør spise mye fiber.

 

Var selv litt plaget med hard mage i begynnelsen. Men det gikk heldigvis over. Har regelmessige dobesøk nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...