gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hei, jeg må bare høre med dere.... Jeg har de siste ukene hatt diare en gang om dagen... Skikkelig uggen i magen rett før og så er dobesøket over på ett blunk... Har alltid hatt veldig treg mage før graviditeten så dette er uvant. Har ikke vondt resten av dagen, det er bare rett før jeg må vanligvis om morgenen etter frokost. Vil det ha noe å si på opptak av næring til babyen? Har det noe å si? Andre som har det sånn?Trodde hard mage var mer vanlig jeg.... er forresten 24+0 i dag....
awenka84 Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 JEg ville pratet med legen eller jordmor neste gang jeg var til kontroll. Sikkert etc du kan spise i kosten slik du unngår diare. For det er jo ubehagelig for deg. Tror ikke det er skadelig for babyen. Det er ikke bra med hard mage heller. Tror en skal ha normal avføring ca 1 gang til dagen. Så en bør spise mye fiber. Var selv litt plaget med hard mage i begynnelsen. Men det gikk heldigvis over. Har regelmessige dobesøk nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå