Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld når jeg var på do var det plutselig brunt på papiret, like etter på kom det en liten klump... Snakket med legevakten og de mente at det ikke var noe og bekymre seg over, men at jeg skulle kontakte lege i dag. Var hos legen i dag tidlig, fikk UL og det eneste han ville si var at det bodde noen der, noe jeg for så vidt viste fra før. Skulle tilbake til mandag for og ta ny blodprøve for og se at graviditetshormonene ikke hadde sunket. Klarer ikke slå meg til ro med dette, har fortsatt litt brunaktig utflod. Er så innmari redd det er noe galt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel et bankende hjerte på UL?

Skrevet

Hei, jeg hadde også blødninger med klumper seks ganger før uke 12. Så lenge det så bra ut på ul så er det vel iorden? Fikk du ikke vite noe mer??? De måtte jo gi deg info om noe. Bra du fikk ul...man skal alltid sjekke blødninger. Lykke til, håper det går bra.

Skrevet

Det går som oftest bra. og når en er over i 2 trimester er sjangsene veldig små for at noe skal gå galt. Håper du får raske svar på prøvene og ønsker deg lykke til.

Skrevet

Fikk ikke høre hjertelyd og han sa heller ikke noe mer. Etter legen i går var jeg hjemme og slappa av, og da kom det ikke noe mer, men i dag har jeg vært på jobb og har hatt brunsvart utflod med litt klomper. Ringte legen og kunne få komme og ta ny blodprøve for og sjekke om HCG hadde sunket... Men han må jo kunne gjøre noe mer?? Har jeg rett til og be om og få komme på ordentelig UL på sykehuset og sjekke at alt er ok? Var inne på lommelegen.no og leste om truende abort, og det var den blødningen som lignet min... Ingen smerter, feber eller uvel på noe måte.

Skrevet

du må få skikkelig behandling kjære deg. For en tulle lege. Klart du må komme på skikkelig ultralyd på sykehuset. og ikke gå på jobb. Slapp av hjemme i fred og ro. du må ta vare på deg selv. Vl anbefale deg å skifte lege når alt har ordnet seg.

Skrevet

Huff kjære deg, skjønner godt du er engstelig. Veldig sjeldent det er noe galt i 2. trimester. Men legen din gjør jo ikke jobben sin.

Du skal ha UL, slik at de ser at alt er i orden. Det vet alle leger. Virker som legen er likegyldig. Du bør bytte lege.

Ønsker deg lykke til. Krysser fingerene for at alt er i skjønneste orden.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...