awenka84 Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 litt inspirasjon trengs til en gravid dame med diverse småplager som må vaske huset idag.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Tenk på hvor deilig det blir når du er ferdig :-) Og jo fortere du kommer i gang, jo fortere er jobben gjort... (Men skjønner godt hva du mener. Selv brukte jeg hele helga på å samle motivasjon, og huset ble ikke vasket før søndag kveld, hehe.)
awenka84 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2009 Får besøk ikveld. så det må nesten se litt skikkelig ut:) Det er når hele huset må vaskes på en gang føles det så tja lite lystbetont;) hehe.. vaskemaskinen har vært ute av drift ca 1 ukes tid og har masse klesvask i tillegg:( holder det å vaske 1 gang i uken ca hos deg tigerlise? Har lagt en parkett her hjemme så samler så mye støv at jeg holder på å bli gal;)
awenka84 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2009 nå er huset gullende rent. så nå er det bare å lage ferdig pannekakene til gjestene kommer:) herlig følelse. Synd at alt allerede nå imorgen er jeg halvveis da ser ut til å være tyngre og koste mer. bena mine erhelt ødelagt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå