Martemor<3 Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Synes tiden går fort jeg:) Snart hopper jeg videre! Når vi kommer over i 2.trimester skal hele verden få vite om den fantastiske hemmeligheten vår:) Idag har jeg faktisk vært å hentet et stellebord. Jeg vet at det er tidlig, men jeg fikk det gratis hvis jeg hentet det i dag, og det var kjempefint:) Så det får vel være markeringen for at det bare er 200 dager igjen:) Lykke til til alle dere andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå