Gå til innhold

To tette? Ammer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som får to tette her? Og som ammer kanskje?

 

Her blir det 18 mnd mellom barna. =)

Jeg ammer og lurer på om det kanskje gjør at jeg merker mindre til graviditetstegn?? Full av hormoner fra før av liksom?? hehe. Hadde iallefall veldig mye mer plager forrige svangerskap. Veldig fornøyd med det! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt tyder ¨på at jeg er nygravert:)

Og det vil da bli 18mnd i mellom. Ammer 2gg daglig ennå. Merker ingenting på brystene mine nå. I forhold til sistgang da jeg var skikkelig øm. Ellers er jeg mye på do og later vannet. Hatt litt mensmurringer rundt IKM og litt ømhet i lysken fra i dag, akkurat som sist. Merker ingen tegn til kvalme ennå, men det kommer vel etterhvert. Var ganske kvalm sist.

Merker mer til PMS aktige symptomer og har vært litt trollete i det siste kan man si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så gøy! Da både har og får vi like gamle barn! =)

Jeg var også skikkelig øm forrige gang, men merker ingenting nå. Ammer to-tre ganger pr dag. Ellers som deg egentlig, mye på do, ikke kvalm ennå (tidlig og mye kvalm sist), kort lunte. Itillegg er jeg supersulten hele tiden og mye sliten og trøtt. Ikke alltid så lett med en liten turbo i hus! =)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner spesielt på den utmattetheten i dag. Ikke så lett når en bare vil legge seg ned å sove! Og å komme seg opp tidlig om morgenen har vært et mareritt de siste dagene.

Lykke til til deg, og håper du slipper unna de værste symptomene fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte, lykke til du også.

Vi får satse på et flott (men hektisk) svangerskap! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :o)

 

 

Jeg får også 15mnd i mellom :o)

 

Jeg har ei jente på 6år også da.. så det blir nr. 3 til meg.

 

Men, det ser ut til at jeg beveger meg over til januar-klubben, da jeg har vært på tidlig ul for å fastsette hvor langt jeg er på vei. Jeg trodde jeg var 8uker, men var da 10uker på vei mente gyn. Så nå er jeg straks 11 hele uker på vei. Foreløbig termin nå er da 22.jan.

 

Lykke til alle sammen!

 

Jeg må si jeg er meeeget spent på hvordan det blir å ha to tette barn....puh! Svetter litt av tanken ja..hehehe... ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir 22 mnd mellom mine og jeg ammer også fortsatt - bare morgen og kveld, bortsett fra nå de siste dagene siden nurket har hatt omgangssyke og trengt å få i seg den næringen hun kan, og det er ikke fast føde tydeligvis...

 

Jeg har heller ikke merket noe ømhet i brystene som jeg gjorde i forrige svangerskap, interessant at dere heller ikke merker det - det må være fordi vi ammer går jeg ut fra? Kanskje ømheten klargjør melkegangene eller noe og våre er vel allerede klargjort?

 

Jeg tror jeg skal rolig avslutte ammingen i løpet av de neste månedene. Foreløpig virker det veldig naturlig. Min svigerinne hadde lest at når det er tett mellom fødslene er det bra for det eldste barnet å fortsatt få pupp en gang i blant også etter en lillebror eller lillesøster kommer, for å avverge sjalusi. Men jeg vet mannen min syns det ville vært rart, og jeg vet ikke helt hva jeg selv syns om det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...