ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Og gjett om jeg er glad for det. Hvordan går det med alle her?
*pooh* Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Velkommen Jeg kom selv inn hit på søndag Tenk at vi er i 2.trimester, såå godt. Nå begynner jeg mest å vente på magen, men den kan jo vente på seg..
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2009 Takktakk Bra det går bra med dere. Har selv blitt kvitt de fleste av de "verste" plagene... nå føler jeg meg opplagt og "normal", men det stikker en del i magen siden den vokser, og magen har blitt så absolutt synelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå