Gå til innhold

UNDERSKRIFTSKAMPANJE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er på besøk fra DinBaby.

De færreste av dere har sikkert begynt å tenke på hvorvidt dere kommer til å gi deres babyer morsmelkerstatning eller ei. Forhåpentligvis går ammingen supert for de fleste av dere :-) Men, nå er det imidlertid sånn, at ca 40% av babyene ved 4 mnd alder får morsmelkerstatning i kombinasjon med morsmelk eller som eneste kost.

Det som mange av oss på DinBaby har funnet frustrerende er mangelen på informasjon om morsmelkerstatning når vi så sårt trenger den. Vi har prøvd å gjøre noe med dette, bl.a med å sende brev til Helseministeren. Foreløbig har det ikke ført frem, så nå har vi laget en underskriftskampanje. Håper vi også kan få støtte fra dere her på Barn-i-magen :-)

Bli med på underskriftskampanjen "vi vil ha kvalitetssikret informasjon om morsmelkerstatning" på opprop.no:

http://www.opprop.no/opprop.php?id=flaskesms

Tusen takk for hjelpen til alle som bidrar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra initiativ! savnet bra info veldig da ammingen ikke gikk så greit med førstemann.

Boktips! Flaskemating - Margrethe Vik (helt ny bok, har ikke lest den, så kan ikke garantere for hvordan den er... Men den finnes, bare det!)

Skrevet

signert:)

Skrevet

Ja endelig har det kommet en bok om flaskemating :-) Den kom dessverre litt for sent for mitt vedkommende, så jeg har heller ikke lest den. Forfatteren har imidlertid også et eget nettsted som jeg varmt kan anbefale: www.flaskeposten.org

Mitt store håp og øsnke er at det også kunne eksistere en gratis brosjyre på alle landets helsestasjoner :-)

Skrevet

Da er vi oppe i 61 underskrifter, bli med! :-) Og spre gjerne rykter om oss ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...