Gå til innhold

Smerter... redd, jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld begynte jeg å kjenne svake smerter i magen. Kjente det også litt i natt og var uvel da jeg våknet i dag tidlig. Fortsatt smerter, ikke voldsomme, kanskje litt mer enn murring. Det som bekymrer meg mest er at jeg også kjenner murringer i korsryggen og er kjempestressa. Hadde smerter i korsryggen da jeg mista sist. Er nå 7+3, ømme bryster og er ikke i spesielt god form. Kvalm og uggen...

Noen som har opplevd liknende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke mistet før, men jeg har hatt vondt i korsryggen og vært uggen siden jeg skulle hatt tr :) (6uker i dag)

dette er vel også bare vanlige graviditets symptomer..

men du kan jo gå til legen din og høre om du kan få en tidlig ultralyd? hvis du har mistet før også, og er bekymret, så skal det vel absolutt være en mulighet for å få en ul !!?

Skrevet

Hei! Jeg er 5 uker i dag. Var kvalm første uken, men ikke noe nå mer. Har murringer/smerter i magen mot ryggen om også kan stråle litt ned mot lårene...er også litt bekymret, men har aldri vært gravid før så har tenkt at dette kannksje er graviditetssymptomer. Har ikke ømme bryster heller.... Har hatt smertene i magen som har kommet og gått siden jeg oppdaget at jeg var gravid... ser veldig frem mot tidlig ul jeg skal på i uke 7. Burde spørre om du kan få dette hvis du føler deg stresset/redd...

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg har bestilt tidlig UL om akkurat en uke, men om ting ikke gir seg til i morgen, skal jeg spørre om å få den fremskyndet.

Skrevet

jeg har hatt skikkelige murringer kjennes ut som kynnere og hatt ekstremt vondt i korssryggen, begynne å gi seg litt nå dvs det kan gå en del timer i mellom kjempe vondt å nesten ikke vondt ;-)

har og hatt brun utflod/ og friskt blod men alt ser ut til å være i skjønneste orden hcg stiger kjempe fint og jeg skal på UL fredag..

er 5+4 i dag..

dette går bra!

panikken min begynner å slippe taket og orker ikke tenke mer ovver det før UL, og jo mindre jeg tenker på det dess mindre vondt har jeg :-)

Skrevet

Hei magica! Ser vi er flere her inne med nr 2 på vei som gikk gravide "sammen" sist, har ei jente født 5 april, i 07. Heli79, har også en til på vei. Jeg er ca 5 uker på vei.

En er i hvertfall ikke mindre bekymret med nr 2 på vei... Huff! Masse lykke til! Håper alt er i skjønneste orden med lille spiren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...