annkarinognurke09 Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hei jenter:) Hvordan er formen deres idag og hva slags vær har dere idag? Her er formen bra, litt kvalm:( Å sol og knall blå himmel Kleem
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Hei annekarin:-) Formen er fin, ser fram til å jobbe litt igjen i juli. Blå himmel og masse sol her også. Jeg ser du har skrevet på profilen din at du venter barn i desember. Har du fått ny termin, eller har du havnet i feil terminklubb? Ha en solfylt dag:-)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Beklager.... Jeg som surrer og trodde jeg var inne på novemberklubben nå:-))
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Heisann:) Her er det blå himmel, sol og over 20 grader, minst! Har gått en 2-timers tur på fjellet, så det betyr vel at formen er fin. Selv om at jeg merker at jeg blir fortere sliten og får litt vondt i korsryggen. Det kjipeste er at jeg må på do hele tiden, presser konstant mot blæra, hehe
annkarinognurke09 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2009 så sporty du er da:D hehe Jeg klarer ikke å gå lenge om dagen driver å brygger på bekkenløsning:( FYSJ ( Har termin den 20.desember så langt men om litt under 4 uker kan det hende jeg får en annen termin, for da skal jeg på min første ul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå