Gå til innhold

alenemorproblem.. trenger forslag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er alenemor til ei jente på 2,5 år. far bor 35 mil unna. jeg har akkurat fått meg en jobb der jeg jobber 2 døgn i strekk og har fri resten av uka. men hvordan gjør jeg det da med snuppa, da far bor så langt unna...??? noen forslag? trenger sårt råd... for det finnes vil ingen "døgndagmamma"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk etter reservebesteforeldre, eller bruk besteforeldre i nærheten. Skaff deg en annen jobb.

En ung, enslig kvinne som kan overnatte og ta de to dagene.

Slike jobber er ikke enkle for enslige mødre uten nettverk, derfor bør du egentlig tenke på å takke nei til jobben, og heller skaffe deg noe på dagtid.

Skrevet

ja jeg har tenkt det samme, men så er jo dette den eneste utdannelsen jeg har... og.. er det egentlig så lett å få en annen jobb? kan bruke mamma en del, men ikke hele tiden...

Skrevet

har du barnehage på dagen da? for om du har det så kan du jo slå deg sammen med en annen alenemor. hvor hun enter får penger for og passe barnet ditt 2 dager i uka, eller at du passer tilbake.

problemet om du ikke har barnehage er jo at de fleste har en jobb de burde være på...

sett inn en anongse i lokalavisen?

jeg tror det er et privat avlastningshjem i hedemark, mener og huske det ihvertfall. der kan man betale for at barna skal være foreksempel en helg eller en uke. men det var ganske dyrt. kanskje du får til en avtalle med de om det er gjevnlig. mener og huske at det er på en gård. skal se om jeg finner linken

Skrevet

Søk etter døgn dagmamma du kan hende du finner en.

Hadde du bodd i oslo skulle jeg hjulpet deg, for jeg er alenemor så kunne likegodt jobbet to døgn en på dagtid 4-5 dager.

Kan nok hende det er en alenemor som tenker likt som meg. Når man alikevel må sitte hjemme på kvelden spiller det jo liten rolle om man låser av to kvelder hver uke

Skrevet

supert :) tusen takk for råd folkens :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...