Let's hear it for the boys! Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jeg synes det er så utrolig peeees å komme seg til stranda med barnevogn og alt utstyret. Orker nesten ikke tanken på å prøve engang, spesielt når jeg er alene! Hvordan gjør andre det??
Tia med 2 ♀ Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Ja det gjør jeg men bor ved elva og det er et lite bade område ikke så mange meterene unna så vi kan gå dit, Men er nesten alltid overfyllt så blir at man bare går dit tar en dukert og vandrer hjem igjen. Har vurdert både songsvann og ute på øya (som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.) men orker ikke dra med meg allt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå