Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går feiret vi st.Hans og var hjemme i 22-tiden. Guttene var trøtte i dag og minsten sov til 930. De merker det godt i kveld, tenker jeg. Jammen godt at han ikke måtte opp klokka 7 i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi var på st.hans feiring igår og var hjemme 21.40 så de var vel ikke i seng før 22.00. Fikk sjokk når jeg våkna idag å så at klokka var 09.30 hehe, det er ny rekord for minsten min iværtfall hehe.

Skrevet

Vi var hjemme 22.45, og barna var vel i seng rett over 23.00. Yngste sov til kl var 09. men hun hadde jo sovet en del i vogna også igårkveld da, selvfølgelig. Mellomste sov til kl 10.00 idag. Og eldse sov til kl 9.30. Så det var deilig. Vi sto ikke opp noen for kl var over 10.00. Det var deilig. Jeg var trøtt selv. Men det var en kjempe kjekk St.Hans feiring:)

Skrevet

Ganske ok egentlig. De var vel i seng ved 22-22.30 tiden, men sov til nesten 10 i dag. Det skjer nesten aldri at de tar igjen søvn morgenen etter.

Minsta på 2 mnd måtte vi opp med uansett, og da hun tok formiddagsluren sin (den første) så våknet de andre to. :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...