Patetica fåkksi Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Når julestemninga kommer bruker jeg som kjent min dag på å kverke flest mulig gavelystne unger som løper mot juletreet (saksa er min favoritt), men nå om sommern er jeg yr og glad, og bruker min tid på å få flest mulig barn på Sims. Jeg fikk en datter først, og jubelen stod i taket, men så kom det to tvillinggutter...og to tvillinggutter til, også enda en gutt. Hva gjør jeg galt?
Patetica fåkksi Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2009 Jeg og mannen er nå gamle, og tre av unga våre er voksne, to er ungdommer og siste er skolebarn. Siden vi allerede er åtte totalt kan jeg ikke gjøre dattera mi tilfeldig gravid med naboen heller, for det er ikke plass til flere enn åtte i en husholdning. Da må eventuelt jeg eller mannen dø av alderdom, eller jeg får drukne noen av de guttene jeg har til overs i bassenget (som forøvrig kosta flesk!!) Men da får søskna depresjon fordi broren døde, og det orker jeg ikke nå.. Problemet er; jeg vil helst ikke ha noen mannebein som ikke er familie boende i huset. Og sønnene mine kan ikke bli gravide og bare beholde ungen selv, da må de eventuelt gifte seg når jeg er død, men jeg stoler ikke på fremmede damer i huset med mine sønner. Jeg og mannen har jobba hardt for å ha det fine huset og slike skatter skal ikke deles med damer som bare kommer her og kommer her. Siden dattera vår, den eneste håpefulle, er eldst - frykter jeg at hun blir for gammel til å få unger før jeg eller mannen stryker med.
Gjest Toxic Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Hehe, vittig! Sims3, ikke sant? Svarer det til forventningene?
Patetica fåkksi Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2009 Ja, Sims 3, PC. Anbefales om du vil stenge resten av verden ute for lang tid.
Slalotte Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 hehe Kjøpt meg sims 3 jeg også.. men jeg har tatt noen dager fri nå siden mannen i huset her blir litt irritert over at jeg ikke er så sosial
Patetica fåkksi Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2009 Mannen i huset her har ikke no å si, han er tross alt en av de mest sentrale i spillet, styrt av meg vel å merke. Vi er dessuten pensjonister nå så vi har all tid i verden til å bare glo på hverandre mens unga gror.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 *ler* Skjønner at jeg må ut og kjøpe spill i morra:)
Patetica fåkksi Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2009 Hva skjer om jeg lar noen spise muggen mat i noen dager? Blir de syke som i Sims 2, eventuelt stryker med etter noen dager hvis jeg tvinger dem på jobb og trening?
Patetica fåkksi Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 31. juli 2009 Oppdatering oppdatering! Jeg døde av alderdom for en del dager siden, hvilket betyr at vår eneste og håpefulle datter KAN bli gravid og få ett barn. (Max. er jo 8 pr. husholdning). Mannen min er fortsatt i live, 109 år gammel..! Men her er dealen; hva om hun får en sønn? Jo det skal jeg si deg; da går tre generasjoner til helvete og forsvinner hen. Det kan med andre ord ikke skje. Løsning; hun må øke sjansen for å få en datter, så jeg satser på tvillinger, evnt. trillinger. Så jeg drepte en av de yngste tvillingguttene. Han er voksen og bare driver dank. Alle de andre brødrene hans er flotte menn med viktig jobb og sunne interesser. Han ba om det ass. Prøvde først drukning. "Hahh hahh, ta deg et bad i bassenget du, mens dine søsken leser bøker for å oppnå bedre resultater på jobben" *gnir meg i henda* Også solgte jeg stigen, slik man alltid har gjort når man vil kvitte seg med noen. Men hva skjedde? Jo, han klatret over kanten og opp. Shiiiit, faaaaak, dattera blir gammel om noen dager og jeg rekker ikke holde på sånn! Må få'a smelt på tjukken m/ tvillinger (minst) og dette har jeg ikke tid til! Så jeg bygde strømgjerde rundt ham i hagen og lot ham sulte ihjel. Det tok to og en halv dag. Tvillinger, here I come! Fy faen som jeg klikker i vinkel om jeg får to gutter igjen.
YumYum2 Skrevet 31. juli 2009 #14 Skrevet 31. juli 2009 er det ikke sånn på sins 3 at man kan bruke sånne livspoeng til å kjøpe sånn drikk som gjør deg yngre? Har sins 3 selv men ingen data som kan drive det akkurat nå. irriterer meg at sims 3 ikka tar den koden "maxmotives" som gjør alle i huset i strålende humør igjen..
Libido- Skrevet 31. juli 2009 #15 Skrevet 31. juli 2009 hahaha! Jævlig bra =) Nå må jeg laste ned sims 3 =)
Patetica fåkksi Skrevet 1. august 2009 Forfatter #16 Skrevet 1. august 2009 ....og jeg fikk to gutter. "Congratulations, it's a baby boy! What would you like to call him?" "Damn your mother you unwanted son of a Skravler!" Også kom tvilling to; "Congratulations, it's another baby boy! What would you like to call him?" *alle banneordene i verden* Og det var jo selvfølgelig 45 min. siden jeg hadde lagra. Men, må man så må man, og jeg avslutta uten å lagre, spilte tre kvarter reprise og fikk to jenter! Juhuuuu!!
Libido- Skrevet 1. august 2009 #17 Skrevet 1. august 2009 hehehehe Håper du ikke er i nærheten så gal i RL =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. august 2009 #18 Skrevet 2. august 2009 gratulerer! det gikk til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå